Потребители със съзнание за здравословно хранене

Здравословното хранене днес

Според определението на Тангл Харалд, един от най-популярните експерти по хранене в средата на XX век: „Една от най-важните прояви на жизнените дейности на човека е храненето. Природата със своята мощна сила, чрез инстинкта за самосъхранение принуждава всички нас да се погрижим за необходимата храна за нашия организъм.“ Смятам, че можем да се съгласим с това определение, но твърдението е, разбира се, много комплексно, защото какво наистина означава необходима храна? Освен количеството въпросът засяга с какви параметри се характеризира тази храна, по какъв начин се свързват съставките с физиологичните нужди.

Защо избира ФОРНЕТТИ продуктите клиентът, имащ съзнание за здравословно хранене?

Добре известно е, че храненето на значителна част от хората от много гледни точки може да се счете за нездравословно. Основният проблем – от общ характер – е следният: прекалено голям е приемът на мазнини и захар, малко е приемането количество на комплексните въглехидрати, много е солта, малко са минералите и още по-малко фибрите. Следователно консумирането на продукти, които подобряват горе описаната картина, се счита за благоприятно и здравословно.

Клиентът, който има съзнание за здравословно хранене, търси продукт, който освен, че има добри органолептични характеристики и добро съотнешение качество/цена, но и от гледна точка на съставките, които притежава, отговаря на очакванията на съвременното хранене. Клиентът, имащ съзнание за здравословно хранене, купува и консумира продукт, който, разбира се, консумиран в разумни количества, оказва благоприятно влияние върху здравето на потребителя.

Форнетти, която от години предлага на потребителите продукти с високо качество и изключително приятни вкусови характеристики, се стреми да удовлетвори очакванията, произтичащи от разширяването на знанията по хранене и затова непрекъснато разширява и променя асортимента си.

Само няколко примера затова какви промени са извършени в полза на използване на по-здравословни съставки в продуктите. В Унгария Форнетти е първата компания, която през 2007 г. заменя традиционния маргарин с маргарин, съдържащ минимално количество трансмастни киселини (по-малко от 2%), а допълнителните разходи за него не утежняват клиентите. Непрекъснато се заменят плодовите плънки с такива, които вместо плодов пулп съдържат цялостен плод. Освен това се стреми да оптимализира употребата на сол и захар.

  
Всеки ден продуктите Форнетти се консумират от милиони души в цяла Европа. Поставили сме акцент върху непрекъснатото обновяване на асортимента, съобразявайки се с изискванията на клиентите ни.
Качеството на нашите продукти трябва да отговаря на различни изисквания, измежду които валидните нормативни изисквания, наредби, очакванията на Клиентите, както и на правилата за безопасност на храните.
Системата на Форнетти Франчайз Ви дава възможност с една малка инвестиция и без риск да разширите асортимента във вече работещ Ваш обект или да стартирате нов, доходоносен бизнес.